Lunch á frukoststyle och julmarknad

Hej vänner 
 
Hoppas att ni har en bra lördag! Min egen har bara börjat finfint :) Jag och mina vänner vaknade upp i sommarstugan och åt en mumsig mysfrukost i soffan innan vi åkte hemåt. Blev sedan 6 km snabbdistans på löpbandet och lite rörlighetsträning som avslut på det. Nu sitter jag och käkar lite lunch á frukoststyle - glassig kokos- och bärsmoothie + två hembakade frallor med mosad avokado, makrill och pizzakrydda.
 
 
Glassig kokos- och bärsmoothie: mixa samman kokosmjölk, hallon, blåbär, banan, jordnötssmör och kiwi.
 
 
 
Dagen fortsätter nu med julmarknad i Mårbacka tillsammans med mina farföräldrar och minsta systern. Sen blir det myskväll hemma 
 
Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0