Efterlängtat paket

Hej vänner 
 
Under SAFE-utbildningen hade vi rabbaterat pris på SISU idrottsböcker. Jag tog chansen och beställde hem några stycken! Och idag kom ett paket på posten, wiiiieee! Nu ska jag lära mig mer om konditionsträning, balansträning samt kost och idrott! Skönt att jag är ledig en vecka och har massa tid att läsa :D
 
 
 
 
För övrigt så stökar jag runt här hemma för fullt. Har varit och handlat och har resten av dagen hållt på med att tvätta, städa, fixa, packa upp och sortera. Nu lagar jag mat, bakar melliskakor och gör knäckebröd. Allt på en gång! Det är underbart att vara hemma :)
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: viktoria

idrottarnas kostbok har ja, riktigt rolig att bläddra i :D

Svar: ja den var intressant :P kul om man ska jobba med lite mer elitsatsande klienter :)
Emma Barremyr

2012-11-03 @ 10:22:48
URL: http://sojung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0