Intensiva dagar närmar sig sitt slut

Hej vänner ♥

Som ni säkert märkt har det varit ganska tyst här de senaste dagarna. Min frånvaro beror på att jag haft så fullt upp med utbildningen att jag inte hunnit med att blogga! Ni förstår säkert :) men nu är det bara två dagar kvar innan jag får åka hem till Karlstad, hem till min fina pojkvän och äntligen komma tillbaka till någon slags vardag! Och även komma tillbaka till bloggningen som vanligt!

Det kommer kännas konstigt att inte gå tillbaka till SAFE och träffa alla godingar igen! Fy sjutton vad det kommer saknas! Vi har kommit varandra så nära när vi umgåtts i över tio timmar per dag i två veckor, gjort så mycket roligt ihop! En sak är säker och det är att jag har fått nya vänner för livet! Och även fast vi inte kommer gå tillbaka till SAFE tillsammans så kommer vi ses och ha kontakt på annat vis! Nu har jag massa anledningar att åka tillbaka till Sthlm :)

Igår hade vi våra första riktiga PT-kunder! Det var en häftig känsla att stå där, det blev så verkligt! Såklart var det nervöst, riktigt nervöst! Jag ville ju att det skulle bli så bra som möjligt för mina kunder, vi hade bara 5 min till intervju och sen 10 min till programskrivning. Stress alltså och svårt att hinna med att se hela människan! Men jag tror jag lyckades ganska bra och fick väldigt fin feedback från både kunder och lärare, det var kul!

Idag är vi lediga! En dag off till plugg och dylikt. Imorgon är det dags för både praktiskt och teoretiskt prov så det känns välbehövligt med en dag hemma efter den intensiva veckan med dåligt med sömn! Idag fick jag sova ut ordentligt och äta frukost i lugn och ro! Nu är jag redo att sätta mig med plugget in i det sista. Idag blir det råplugg alltså!

De senaste dagarna har varit fyllda med träning, både utomhus och inomhus, kostföreläsningar, fördjupad träningslära, programkonstruktioner mm.....

Imorgon står jag först ut tillsammans med nio andra. Vi kör igång med praktiskt prov redan klockan sju och sen teoretiskt prov hela eftermiddagen! Innan jag sätter mig på tåget hem till Värmland ska vi förhoppningsvis hinna med en fin middag, kramas massor och planera in en återträff :) hihi.

Ha en fin måndag mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Ida

Stort lycka till i morgon!!

2012-10-29 @ 19:37:03
Postat av: i annahs huvud

Ser grymt ut på bilderna! Du är duktig!!! /kram!!

Svar: Tack! :)
Emma Barremyr

2012-10-30 @ 19:07:24
URL: http://www.iannahshuvud.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0