Ledig fredag!

God morgon 
 
Äntligen fredag, ledig fredagJa, lyckligtvis har de klämt in två lediga dagar på den här 16-dagarsutbildningen. En ledig fredag och en ledig tisdag. Kroppen känns väldigt mör efter många timmars träning igår och hjärnan känns aningen full efter alla föreläsningar och nya kunskaper. Skönt med en dag då allt kan få landa lite, en dag med vila för både kropp och knopp. 
 
 
Jag började morgonen med en uppfriskande morgonpromenad. Helt fantastiskt med frisk luft och ljus då jag suttit inne i källarlokaler och knappt sett ljus eller fått frisk luft på hela veckan! Nu kopplar jag av med frukost i soffan framför Nyhetsmorgon innan det är dags att sätta igång med plugget!
 
 
Idag lyxade jag till det med kesokvarg toppat med chokladröra och kokos, två knäckemackor med avokado och ägg/ makrill + en kopp ingefärste.
 
 
Chokladröran är gjord på 1/2 banan, 1 tsk kakao och 2 tsk jordnötssmör.
 
Igår körde vi först våra egna träningsprogram med varandra och därefter ett pass i crossfitanda vid namn "300 workout" som var helt galet jobbigt, fast grymt kul! Övningarna skulle genomföras så snabbt som möjligt och helst utan vila och såg ut såhär:
 
*25 chins
*50 deadlift
*50 pushup
*50 box-jump
*50 floor-wipers
*25x2 enarmsfrivändning
*25 chins
 
Ja, benen är lagom möra nu alltså! så idag är det skönt med en vilodag :)
 
Hoppas ni får en fin fredag mina vänner!
 
Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0