Helgtips

God morgon 
 
Jag vill börja med ett litet helgtips. Bodystore har för tillfället extra bra priser på Pulsin's produkter. Jag klickade själv hem en låda Marple peanut protein (åååh, mellanmålsbars från himlen för en jordnötsälskare) och jag kan varmt rekommendera Pulsins ärtprotein och hampaprotein för den som vill ha ett naturligt proteintillskott utan tillsatser och sötningsmedel. Jag använder flitigt mitt ärtprotein i mina "företräningssmoothies".
 
Du hittar Pulsin's produkter här <-- (klick).
 
 
Lyx med en hel låda med bra mellanmålsalterntiv när tiden för planering inte finns! Perfekta "snabbmellanmålet"!
 
Går av mitt 24-timmarspass vid tio idag och ska då ta mig en tur till förken Caroline Dalhén för en tefika och lite planering för ett ev. samarbete! Något jag ser fram emot! Sen väntar en ledig eftermiddag som jag tänkte ta lite som den kommer, passa på att varva ner och vara lite ledig mellan allt jobb. Ett långpass kvar som jag går på 10.00 imorgon till kl 10.00 på måndag, och sen går jag på semester från kommunen! Yeeeey!
 
Hoppas att ni får en fin lördag!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: A

Vad fick du betala i frakt när du beställde denna låda?

Svar: Min syster beställde en låda också så ordern blev över 500:- = fraktfritt :D
Emma Barremyr

2013-07-06 @ 10:00:12
Postat av: Mari

Åh. Vilket tillfälle =) Älskar dom !

Svar: Jag också :) hihi
Emma Barremyr

2013-07-06 @ 12:40:18
URL: http://www.marriie.blogg.se
Postat av: m

låter nästan för bra för att vara sant, är det kort datum??

Svar: Nej inte alls, de håller ända till april nästa år :)
Emma Barremyr

2013-07-06 @ 12:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0