Kokoschiagröt med cashewkräm och blåbär

God morgon tisdag 
 
Jag kör en förmiddag med kunder i gymmet idag! Börjar redan halv åtta och jag satsar på att vara i gymmet vid sju, så det blev en tidig morgon för min del. Klockan ringde redan halv sex och jag kan ju inte påstå att jag hoppade upp ur sängen direkt. Jag har varit ganska morgontrött senaste tiden och sover gärna till runt åtta om jag får. Men idag kallar plikten och väl uppe piggnar jag ju såklart till. Och med en god och näringsrik frukost blir dagen extra bra!
 
En bra start är alltid viktigt!
 
 
 
 
Här <-- (klick) hittar du recept på kokoschiagröten.
 
Ha en underbar tisdag mina vänner!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Elinn

Vad använder du för program när du redigerar dina bilder? :)
Kram

Svar: Jag har faktiskt inget program att redigera bilder i, utan tar dem med systemkamera! Kram
Emma Barremyr

2013-07-02 @ 10:48:58
URL: http://elinnchanel.spotlife.se
Postat av: M

Ojojoj vad gott det ser ut! :D Vart har du köpt cashewkrämen? :)

Svar: Cashewkrämen är hemmagjord på 1 dl cashewnötter, 3 dadlar, 2 msk färskpressad apelsinjuice, 1 tsk vaniljpulver och lite vatten. Mixa allt till en slät kräm :)
Emma Barremyr

2013-07-02 @ 13:52:31
URL: http://chokoist.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0