Tung dag

Hej vänner 
 
Jag har haft en ganska tung dag då vi tagit ett sista farväl av mormor. Asklunden som hon kommer ligga i har inte blivit färdig förrän nu och idag har vi haft urnsättning. Älskade mormor. Jag kan fortfarande inte förstå att du inte finns bland oss längre, saknaden är enorm!
 
Nu finns det iallafall en plats att besöka. En vacker plats att minnas alla fina minnen på, och det känns bra!
 
Bild från mormors begravning 21 mars - 13
 
Eftermiddagen har tillbringats hemma hos morfar med övrig släkt och nu ska jag, mamma och mina systrar packa in oss i bilen och åka upp till sommarstugan! Äntligen sommarstugan med grillkväll och fiske i sjön!
 
Jag återkommer imorgon eftermiddag igen! Hoppas ni får en fin sommarkväll mina vänner!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Annie

Kram!

Svar: Tack :)
Emma Barremyr

2013-07-16 @ 16:53:37
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se
Postat av: anna

Hej! har 2 frågor :)

1. vart kan man köpa billiga träningskläder? :)

2. är kanel onyttigt?

Svar: Hej! Hm, brukar ha helt okej priser på träningskläder, men även outlets brukar ha mycket att erbjuda :) Vad gäller kanel har det positiva effekter på blodsockret, men kan vara skadligt i större mängd och ska därför ätas med måtta :)
Emma Barremyr

2013-07-17 @ 12:15:23
Postat av: mamsen

Asklund heter det gumman!I minneslunden finns ingen specifik plats där man vet att just den askan är begravd! Nu har vi ju en fin natursten med mormors namn på som vi kan gå till! <3

2013-07-17 @ 19:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0