Dagens från instagram

Hej 
 
Vet ni hur man kokar världens godaste ris? Jo, i KOKOSMJÖLK! Blir så sjukt krämigt och faligt gott! Vi åt det till middag idag - rött ris kokat i extra krämig kokosmjölk tillsammans med ungsstekt kyckling som marinerats i jordnötssmör, kokoslja, tamari och chili. På tallriken fanns också en färgglad sallad och en hög med oliver (såklart!).
 
Dagens tre från instagram:
 
 
1. Bärglass med lakrits i solen
2. Måndagsmiddag
3. Dagens köp - mörkläggning för bättre sömn
 
Någon mer än jag som har svårt att sova när det är så ljust eller? Sjukt störande, men det råder vi bot på nu!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Sally

Kokoskokt är grymt! Brukar köra bulgur eller matvete, så smarrigt!!

Svar: Ja det är något av det godaste jag vet :D mums!
Emma Barremyr

2013-06-10 @ 21:17:32
URL: http://Skippanudlarna.com
Postat av: Veronica

Ja! Ögonmask är bästa grejen så här års:) + öronproppar så är man helt inne i sin egen sovbubbla.

Svar: Ja så fantastiskt bra! Inatt sov jag bra gott :) hehe
Emma Barremyr

2013-06-10 @ 22:41:12
URL: http://matforendam.blogspot.se/
Postat av: Sandra

Vart köpte du ögonmasken? :)

2013-06-11 @ 10:48:16
Postat av: Sandra

Vart köpte du ögonmasken? :)

Svar: På Åhléns :)
Emma Barremyr

2013-06-11 @ 10:48:35
Postat av: ann-sofie

har du något bra recept på en nyttigare variant av rabarberpaj? Speciellt pajbottnen är jag intresserad av :)

Svar: Inte än, men jag kan experimentera fram det nästa gång jag är hemma hos mamma och pappa (som har en massa rabarber) :D
Emma Barremyr

2013-06-11 @ 16:45:52
URL: http://hennesliviordochmeningar.blogg.se
Postat av: Anna

Både öronproppar och ögonbindel är kanon när man ska sova på sommaren med öppna fönster. Själv sover jag jämt med både öronproppar och ögonbindel. Det är så skönt att plugga in propparna djupt i öronen när man går och lägger sig och verkligen höra hur de stänger ute alla störande ljud. Jag sover så mycket bättre och djupare när det här helt tyst och mörkt. Öronproppar och ögonbindel fungerar som sömnmedel för mig. När jag har tagit på mig både och somnar jag direkt. Kan verkligen rekommendera alla att testa både och.

Svar: Haha, gud vad skönt att höra att jag inte är ensam om öronproppar och ögonbindel :D sover också så himla skönt med det! :)
Emma Barremyr

2013-06-23 @ 21:50:37
Postat av: Anna

Har du något bra tips på öronproppar. Ibland får jag ont av de vanliga gul propparna som jag brukar sova med?

Svar: Jag köper på apoteket :) Tycker de funkar bra!
Emma Barremyr

2013-06-25 @ 18:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0