Morgonens supersmoothie

God morgon 
 
 
När jag var i Stockholm i helgen bodde jag hos min fina, nyfunna vän Madeleine. Båda morgnarna blev jag serverad en finfin frukost i form av en näringsboostad smoothie. Spenat och avokado i smoothien är en ny upplevelse för mig - som jag fullkomligt älskar! Jag känner redan hur jag nästan blivit beroende av en mättande smoothie toppad med nötter, sprängfyllda med fina näringsämnen.
 
Ja, så att.... det blev en smoothie till frukost idag :)
 
 
Supersmoothie toppad med nötter, hallon och kokoschips + en kokosmuffin (<--klick).
 
Ingredienser:
2 ägg
1 näve spenat
1/2 avokado
1 dl blåbär
1 dl hallon
Nötter 
 
Stavmixa ihop alla ingredienser och toppa med nötter och hallon.
 
 
Har ni några andra härliga smoothietips?
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag brukar mixa halvfryst banan, jordnötssmör, kakao och havremjölk, blir som milkshake! Spenat och hampaprotein är andra favoriter.

Svar: Gud va gott, måste testas! Tack för tipset :-)
Emma Barremyr

2012-11-19 @ 12:40:47
URL: http://elinmaries.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0