Testlördag

God morgon 
 
Idag är det testdag på schemat. Vi kommer alltså öva på att mäta midjemått och kroppsfett, räkna ut BMI, göra diverse konditionstester (maxtestet kommer dock imorgon) och styrketester. Woop woop! Hade jag vait tävlingmänniska hade det kanske blivit en väldigt jobbig dag med prestationsångest, men nu är jag inte det, utan jag tycker mest att det ska bli skoj. Hehe.
 
 
Till frukost idag slängde jag ihop frukostcupcakes (<--klick) med hampa, äpple och kanel. Toppingen består av kesokvarg, äppelmos, hackad mandel och kanel. Mumsmums!
 
 
 
Hoppas att ni får en fin lördag!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: vonskareng

låter spännande!

2012-10-20 @ 16:06:34
URL: http://www.vonskareng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0