Hundvakt och mysigt sällskap ♥

Hej vänner 
 
Mamma och pappa ska tillbringa helgen i Stockholm och därför har jag och Pelle tagit på oss att ta hand om en av deras godingar (läs hundar), Tass. Andra hunden fick stanna hemma hos morfar, men lillkillen fick följa med till stan. Jag ser verkligen fram emot det extra mysiga sällskapet, speciellt under helgens löpturer.
 
Efter en smörgåsfika med hembakat tunnbröd, nötlimpa och bovetelimpa (rena rama smörgåsbuffén) med te/ kaffe har vi nu vinkat av mamma och pappa och tänkte bege oss ut på en tur i skogen. Vi båda är rastlösa och längtar efter att få springa av oss lite. Solen strålar och det är härligt vårväder - så ut och njuta är detsom gäller!
 
 
 
 
 
Mätt i magen och laddad med kolhydrater ska jag nu hoppa i träningskläderna, knyta på mig mina "springafortskor" (snabbdistans väntar), knäppa på vätskebältet (viktigt att komma ihåg nu när det börjar bli varmt ute och vi förlorar mer vätska) och bege mig ut i löpspåret med lilla godingen!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Sweetie

Åhh, si fina!! Älskar hundar<3 Har själv en som älskar att springa... Fast så fort hon ser något annat mer intressant (som tex. en annan hund, fågel eller pinner) så sticker hon åt andra hållet.

Svar: Haha, ja men visst är det mysigt med en hund, kul med lite sällskap också!
Emma Barremyr

2013-05-10 @ 14:37:19
Postat av: Ellinor

Så mysigt! Då önskar jag er en riktigt, riktigt fin helg!
Kram

2013-05-10 @ 17:22:07
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Jessica

Otroligt charmigt tecknad och fin hund! vad är det för ras tro? :)

Svar: Ja visst är han fin :) Det är en border collie :)
Emma Barremyr

2013-05-10 @ 23:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0